اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

خط و ربط | این پیام هیچ‌کدام از منتقدین دولت نیست!/ از دلشوره‌ی ابتکار تا دعوای مافیایی نخواستن لاریجانی!

بسته هفتم خط و ربط به اظهارنظرهای نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری، سیاستمداران و کارشناسان سیاسی می‌پردازد.

خط و ربط | این پیام هیچ‌کدام از منتقدین دولت نیست!/ از دلشوره‌ی ابتکار تا دعوای مافیایی نخواستن لاریجانی!

گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس: کم‌کم به روزهای داغ انتخابات نزدیک می‌شویم و این‌روزها اخبار انتخاباتی نقل محافل حقیقی و مجازی شده است. سخنگوی شورای نگهبان نیز اعلام‌ کرده که  روز سه‌شنبه اسامی افراد احرازصلاحیت‌شده برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ اعلام می‌شود.

بسته هفتم «خط و ربط» را در ادامه با هم می‌بینیم.

یک خط و ربط از نامزدها

رستم قاسمی معتقده که اگر از ۸۵ میلیون ایرانی علت گرفتاری‌های اقتصادی امروز کشور را سوال کنیم همه با اتفاق نظر می‌گویند: عملکرد اقتصادی دولت روحانی. او درباره احتمال کناره‌گیری از انتخابات هم گفته که: ما معمولا هر جایی که لازم بوده، برای دفاع از انقلاب حاضر بوده و هستیم که از حق خودمان بگذریم.

به هیچ وجه به نفع کسی کنار نمی‌روم!

ابوالحسن فیروز آبادی تأکید کرده که به هیچ وجه به نفع کسی کنار نمی‌رود. وی همچنین مطرح کرده که برای ثبت نام در انتخابات با هیچ شخص و جریانی صحبت نداشته است.

شورای نگهبان امکان حضور بنده را فراهم کند!

محمود صادقی گفته که من شرایط قانونی اعلام شده توسط شورای نگهبان را برای کاندیداتوری در انتخابات دارم. وی تأکید کرده: امیدوارم شورای نگهبان با توجه به ضرورت رقابتی شدن انتخابات و حضور سلایق مختلف امکان حضور بنده و امثال بنده را در انتخابات ریاست‌جمهوری فراهم کند.

مسکنی که برای جوانان نان دارد

رامین مهمانپرست معتقده که اگر بتوانیم برای مسکن برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم می توانیم به واسطه آن برای جوانان اشتغال ایجاد کنیم. او گفته: سالانه بین ۵۵۰ تا ۶۵۰ هزار ازدواج در کشور ثبت می‌شود. یعنی در یک برنامه هشت ساله نیاز به حدود پنج میلیون مسکن نیاز داریم.

سیاستمداران بد توسط کسانی که رای نمی‌دهند انتخاب می‌شوند

زهرا شجاعی گفته که سیاستمداران بد توسط کسانی که رای نمی‌دهند انتخاب می‌شوند. بنابراین باید با مشارکت بالا برای بهترین انتخاب تلاش کرد. او همچنین گفته که: اگر رئیس جمهور شوم در نخستین حرکت و اقدام کنفرانس مطبوعاتی می‌گذارم و با مردم صحبت می کنم.

کاندیدا توئیت | از مجیزگویی دوم‌خردادی‌ها تا هشدار رستم قاسمی به جبهه انقلاب
 

 

 

 

 

 


عبدالناصر همتی هم در صفحه‌ی اینستاگرامی خود نوشته: 
 


اشتباه نکنید، این پیام هیچ‌کدام از چهره‌های منتقد دولت نیست!

روزنامه وطن امروز به وعده افق‌گشایی اسحاق جهانگیری در یکی از توئیت‌هایش پرداخته و نوشته که: اشتباه نکنید، کاندیدایی که این پیام را منتشر کرده هیچ‌کدام از چهره‌های منتقد دولت نیست، حتی از کاندیداهایی که صرفا همسویی سیاسی با دولت دارند هم نیست، این عبارتی بود که معاون اول رئیس دولت‌های یازدهم و دوازدهم آن را نوشته است!

مناظره های انتخاباتی پابرجاست

قاضی زاده هاشمی گفته: تعداد و کم و کیف مناظره‌های انتخاباتی تابع تعداد داوطلبان تایید صلاحیت شده است. وی همچنین گفته: مناظره‌های انتخاباتی پابرجاست. در فرصت ۴۸ ساعته اعلام نامزدهای تایید صلاحیت شده تا شروع تبلیغات، قرعه کشی مناظره ها برگزار و به شکل زنده و مستقیم پخش خواهد شد.

به‌نفع رئیسی کنار می‌روم

محمدحسن نامی گفته که اگرچه هنوز نمی‌دانم که آیا در اسامی که توسط شورای نگهبان اعلام می‌شود حضور دارم یا نه. همین الان هم اعلام می‌کنم که به نفع سید ابراهیم رئیسی کنار می‌روم و اگر هم اسم من در اسامی تایید شده شورای نگهبان باشد اگر ایشان صلاح دانستند تا آخر با ایشان خواهم بود ولی در آخر به نفع ایشان کنار می‌روم.

دلشوره‌ی ابتکار!

معصومه ابتکار توئیت زده که منتظریم شورای نگهبان برای اولین بار یک زن را در میان نامزدها تایید کند تا به احیای سرمایه‌های اجتماعی کشور کمک کرده باشند.

چرا خودتان به خانم شجاعی سمت اجرایی ندادید؟!

روزنامه جوان با اشاره به اصرار برخی چهره‌های اصلاح طلب برای تأیید صلاحیت زهرا شجاعی برا انتخابات ریاست جمهوری نوشته است؛ اگر او را به عنوان چهره اجرایی موفق قبول دارید چرا سمت‌های اجرایی مثل شهرداری تهران را به او واگذار نکردید تا توان خود را نشان دهد.

فقط نامزد اصلاح‌طلب!

سخنگوی حزب اعتماد ملی تأکید داره که: تاکنون در جبهه اصلاحات ایران در خصوص حمایت از لاریجانی بحثی نشده و بحث ما روی نامزدهای اصلاح‌طلب است بنابراین حتماً جبهه اصلاحات ایران از نامزدهای اصلاح‌طلب حمایت خواهد کرد.

لاریجانی پایگاه رأی ندارد

​ابطحی معتقده که به‌خاطر تجربه حمایت از روحانی امکان ارائه یک کاندیدای غیر اصلاح‌طلب وجود ندارد. او گفته که: من در مجموع، برای لاریجانی پایگاه رأی در جامعه پیدا نکرده‌ام.

نتایج نظرسنجی کانال تلگرامی خبر فوری نشان می‌ده که طرفداران اصلاح‌طلبان مخالف این هستند که لاریجانی کاندیدای نهایی اصلاح‌طلبان باشد.

۱۴۰۰ دوقطبی نمی‌شود!

عباس سلیمی معتقده که برخی افراد دوگانه را دو قطبی تعبیر می‌کنند و این اشتباه است. انتخابات ۱۴۰۰ شرایط آن را ندارد که به سمت دو قطبی برود.

جهانگیری حکم یک سال انفصال از خدمت را دارد!

نصرالله پژمانفر گفته: جهانگیری محکومیت مالی و یک سال انفصال خدمت داشته‌ است. وی همچنین گفته: تخلفات لاریجانی را به شورای نگهبان فرستاده‌ام تا بررسی صلاحیتش به آن‌ها رسیدگی شود. اگر لاریجانی اجازه بدهد تخلفاتش را اعلام عمومی می‌کنم تا مردم مطلع شوند.

بسته‌ی اینترنت رایگان انتخاباتی!

نکته آخر هم این‌که آذری جهرمی در صفحه توئیترش نوشته: به منظور ترویج تبلیغات انتخابات در فضای مجازی بجای تجمعات خیابانی و میدانی، بسته‌های «اینترنت» یکماهه «رایگان» به همه مردم ایران عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول